Friday, May 14, 2010

Ilmu Mudah Belajar Ilmu Ghaib

. Friday, May 14, 2010
1 comments

Kepada sesiapa yg merasa kurang berbakat atau selalu gagal dapat ilmu ghaib, maka cuba diamalkan cara berikut agar anda mudah menerima ilmu gaib. Semoga Allah mengampunkan semua dosa dan membuka hijab yang menghalang kita selama ini.

Selama 4o hari, setiap selesai solat fardhu, terutama magrib dan subuh atau ketika Anda selesai solat malam (tahajud), lakukanlah wirid berikut ini.

BERTAWASSUL :-

Membaca Surat Al-Fatihah x 7 ditujukan kepada Nabi Muhammad SAW.
Membaca Surat Al-Fatihah x 7 ditujukan kepada Wali Ghauts hadzaz-zamani.

MEMULAI AMALAN:-

Membaca Ya Sayyidi Ya Rasulullah selama 30 menit dengan khusyuk.
Jika Anda ada banyak masa, maka Membaca kalimah toyyibah “la ilaha illallah” 3000 kali atau semampunya.

Dengan amalan ini, hati akan terang, pintu ilmu gaib akan terbuka, sehingga Anda akan mudah dalam menguasai bermacam-macam ilmu gaib.

Read More »»

Ilmu Ubat Santau Sendiri

.
0 comments

Nak buang santau ni kacang je kata mat salleh....So disini DEN turunkan kaedah DIY.
Buek Sendiri....Takde keluar pelik2...Yg penting kita sihat...Lopeh ni banyakle bomoh santau menganggur...Kalau terasa Gian nak menyantau..try le kat DEN..Kita tengok siapa yang kena..Perawat pun dah tak leh beli Alphard....beli je Iswara ..pastu pakai NGV...

Petik apa2 kelapa muda ...carilah kelapa yang rendah...macam kelapa Gading ke...Yang penting masa panjat tu jangan le pakai kain pelekat...Kang ada benggali lalu dia kasi pisau cukur 20 sen...ingat cerita pisau cukur...Make sure jangan jatuh ke bumi...Mangsa pasti tak larat panjat...suruh le anak dara panjat ( ni den tokok tambah jo )....

Kelapa yang nak diambil tu mestilah hari Khamis selepas zohor sehingga sebelum maghrib Jumaat...Sebiji je...lebih takpa..tapi kena simpan le.

Potong kat bahagian atas sekadar nampak air kelapanya.. .Campurkan
a) Garam kasar dalam 3 ketul kecik..nak besar pun DEN peduli apa
b) Cili api 3 biji dipotong halus oleh Chef Wan
c) Carrot..sebanyak satu inci cukup...dihiris halus

Masukan bahan2 tersebut dalam air kelapa tersebut ...tutup balik dengan beks potongan...sebelum potong tu...bacalah Selawat..Fatihah..seribu dinar 3 x atau apa2 doa pun...tutup..
Biarkan semalaman...Kata orang berembun..tak yah letak luar rumah...Esok Subuh...untuk yang solat subuhle..kalau Solat subuh pukul 7.30am itu solat sembah matahari...Lepas nafas tarik nafas,bila nafas dah cantik..baru minum mende nikena buek sebelum makan dan sebaiknya sebelum gosok gigi...Baca bismillah...lepas tu minum senafas sahaja....yg lebih tu buang....biasa dada akan rasa penuh berangin....Tanda ada bisa santau menjadi tawar..bisa akan keluar ikut peluh dan dua saluran najis...banyak minum air kosong...

Ulang lagi minggu depan..begitulah..lama2 hilang le....Rasa berangin menggelembung di dada akan berkurangan ...

Pesanan dari D.I.Y ...U can do this at home...Free of Charge...tak yah kena tepuk ke hapa...mengarut je...

Kaedah ini juga boleh diguna untuk mengesan samada kita terkena santau atau tidak...

Read More »»

Ilmu Belajar Silat Melalui Kekuatan Karomah

.
0 comments

PENYEDIAAN

1. PAKAI BAJU DAN SELUAR YANG TAK KETAT SANGAT, LONGGAR
2. KAWASAN TEMPAT BERSILAT TU BIARLAH LUAS SIKIT
3. WAKTU YANG PALING BAIK, WAKTU MALAM, MESTI ADA WUDUK
4. JANGAN BERSILAT SORANG-SORANG...CARI KAWAN ATAU GURU

LANGKAH PENGGUNAAN

1. DUDUK DENGAN TENANG, BACA
A. ISTIGHFAR 3X
B. SHAHADAT 3X
C. SELAWAT 3X
D. AL-FATIHAH 9X, HADIAH KEPADA MASING-MASING 9 KELOMPOK
LIRIDHOILLAA TA'ALA, AL-FATIHAH
ILA HADROTI NABIYYIL MUSTOFA MUHAMMAD, RASULULLAH S.A.W, AL-FATIHAH 
KHUSUSON, ILA HADROTI RUUHI SAIYIDA ALI KAMARALLOH WAJHAH, AL-FATIHAH
KHUSUSON ILA RUUHI SHEIKH ABDUL QODIR JAILANI, AL-FATIHAH
SHEIKH AL-MA'RUF AL-KHARTHI, AL-FATIHAH
SHEIKH BADAWI AL -RIFA'I, AL-FATIHAH
SYEIKH UQAIL AL-MANJANI, AL-FATIHAH
SYEIKH HAYYA IBNU QAIS, AL-FATIHAH
ABI WAL UMMI, AL-FATIHAH

2. BACA AYAT QURAN - DARI SURAH AN-NAML AYAT 30-31

3. BERDIRI KUDA-KUDA,..TANGAN HULUR KEDEPAN PASTU BACA DOA INI

ALLAHUMMA ATINI MIN 'ILMISSIYALI SAIYIDINA ALIYYIN KAMARALLOHU WAJHAH

TERUS MINTA JURUS YANG ANDA NAK,

KALAU DAH PENAT, BEHENTI DULU,BACA ISTIGHFAR SAMPAI TENAGA OK BALIK..

AMALAN HARIAN UNTUK MAINTAIN KAN KEKUATAN
HADIAH AL-FATIHAH KEPADA NAMA TADI, SETIAP LEPAS SOLAT
PASTU BACA AYAT DARI SURAH AN-NAML 7X
DAN DO'A 1X

KALAU DITIMPA BAHAYA, CUKUP SEKADAR BUKA KUDA-KUDA, BACA DO'A SEKALi

Read More »»

Ilmu Menambahkan RIndu Suami Isteri

.
1 comments

CARANYA:

1. Puasa 7 Isnin dan 7 khamis dengan niat puasa "Nawaitu souma ghodin li qodo'i hajati liilahi taala"

2. Selama puasa pada tengah malamnya membaca mantra berikut sebanyak 33 x :

"Allohuma putar giling putarkan hati ... bin/binti ... kena keputar maringgi syahadat tunggal, ma'rifat tauhid maringgi alloh (laa illaaha illaloh Muhamad rosululloh 33x) walau anna qur'anan suyyirot bihil jibalu au quttiat bihil ardu au kullima, bihil mauta, bihilan roh si ... bin/binti ... (laa illaaha illaloh Muhamad rosululloh 33x)"

Insya allah kekuatan diatas akan membuat orang yg dituju rindu berat pada anda dan akan pulang ke rumah/kembali kepada anda.

keterangan : titik-titik pertama di isi nama orang yang dituju/ dan titik kedua di isi nama ayah dari orang tuanya yang dituju. Sedangkan kata bin digunakan jika orang yang dituju adalah lelaki dan binti jika yang dituju adalah perempuan.
Amalan diatas juga berguna untuk menarik pencuri yang mengambil barang anda di rumah. Cuma pada bagian kata-kata "si..." di isi dengan tujuan kita misalnya "si pencuri yang mengambil barang saya berupa (sebutkan barangnya). Kata "bin/binti" tidak perlu disebutkan. Insya allah pencuri akan mengembalikan barang kita dengan diam-diam/terang-terangan

Read More »»

Huruf Hijaiyah dan Huruf Suryani

.
0 comments

Kadang2 kita menulis azimat, terdapat gambar-gambar yang pelik.. Bertenang, sebenarnya, ia adalah huruf Arab juga. kadang kala orang2 dulu menggunakan Huruf Suryani menggantikan huruf Hijaiyah.

Read More »»

Doa melindungi dari Pencuri

.
0 comments

. Kena Solat Sunat Hajat 2 rakaat
Rakaat Pertama Lepas Al-fatehah baca surah Al-Insyirah
Rakaat Kedua Lepas baca Al-Fatehah baca Surah An-Nas

Lepas tu Tulis Rajah ni sebanyak 3 kali pada 4 Helai kertas




Dan Masukkan kertas tadi kedalam 4 botol kecil/besar, dan tanam di 4 penjuru rumah.

pesanan: semasa menulis, tidak boleh bercakap, lidah sentuh lelangit, tak boleh bernafas, kalau dah tak tahan, berhenti menulis sekejap,boleh bernafas macam biasa, lepas tu sambung balik dengan tahan nafas

Read More »»

Ilmu Jurus Penghancur izin ALLAH

.
0 comments

amalan ayat 130 dari surah as-syuara'
(wa iza batashtum......sampai akhir ayat)

fungsi: Akan memiliki pukulan yang dasyat, bole hancurkan benda keras

cara beramal: Puasa sunat 5 hari, setiap malam baca 111x

Read More »»

Doa Pembangkit Deria Keenam

.
0 comments

Astaghfirullahal'azhim 100x
sollallahu'ala muhammad 100x
la haulawala quwwata illa billah 100x
ya alloh ya qadim 100x

cara beramal: Baca setiap solat fardhu
gejala semasa beramal: Tubuh akan menggigil, bergetar, sejuk, dan pandangan mata menangkap sesuatu yang pelik macam skrin tv.

Apabila ada tanda macam tu jangan takut, baca selawat.

Read More »»

Ilmu Pelindung dari Pencuri

.
0 comments

SEDIKIT PETUA SUPAYA PENCURI/PENYAMUN JADI MACAM 'PATUNG' BILA JEJAK KAT RUMAH KORANG. PENTING SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN.

CARA-CARANYA

1. Berpuasa sunat 7 hari dimulai pada hari selasa atau hari khamis

2. Selama puasa setiap selesai sholat fardhu Asar membaca ayat dibawah 221x :

(perlu dihafal dahulu)

Bismillahirohmanirohim
Kulli nafsin dzaa-iqotulmaut. Wainnama tuwaffawna ujuurakum yawmal qiyaamah. faman zhuziha 'anin-naari wa-udkhilal-jannata faqod faaz (Ali Imron : 185)


3. Setelah selesai puasa kelilingilah tempat yang anda maksud (rumah/sawah/ladang/bilik) dengan cara tiap langkah harus mengangkat kaki sambil membaca ayat diatas 1x kemudian turunkan kaki, kemudian melangkah lagi sambil angkat kaki sambil baca ayat diatas 1x dan seterusnya.

BILA KORANG DAH TANGKAP 'TIKUS' YANG DAH TAK BOLEH BERGERAK MACAM PATUNG TU, CALL LA POLIS...DAN KALAU NAK PULIHKAN 'TIKUS-TIKUS' NI, KORANG BACA AYAT KAT BAWAH NI

"Wamal hayaatud-dunyaa illa mataa'ul ghuruur. Walaa taluumunna illa min anfusikum min 'azmil-umuur"

Read More »»

Thursday, May 13, 2010

Riwayat Mengenai Pemakaian Tangkal/Ruqyah

. Thursday, May 13, 2010
0 comments

Imam Ibnu Qayyim Al-Jauzi telah menulis sebuah buku perubatan Nabawi yang sangat terkenal berjudul At-Thibbun Nabawi. Dalam kitab tersebut terdapat satu bab yang menerangkan secara panjang lebar akan penggunaan ayat Al-Quran sebagai tangkal bagi merawat penyakit. Mari kita tinjau secara mendalam apa yang dikatakan oleh Imam Ibnu Qayyim Al-Jauzi.

Imam Ahmad r.h Menulis & Membolehkan Ayat Al-Quran Digunakan Sebagai Tangkal.

Dalam satu riwayat, Al-Mirwazi daripada Abu Jaafar bahawa Muhammad b. Ali telah ditanya tentang pemakaian tangkal. Kata Muhammad b. Ali, “Jika ia memang dibenarkan oleh Al-Quran dan Hadis, maka pakailah dan gunakanlah sebagai ubat sebaik yang mungkin”. Abu Abdullah (Imam Ahmad) yang mendengar hadis ini dan Al-Mirwazi pun bertanya kepadanya, “Patutkah aku mennulis ruqyah (tangkal) ini untuk penyakit demam dengan Nama Allah?, maka jawab Imam Ahmad, ‘Ya’.

Ibnu Qayyim Al-Jauzi r.h. juga turut menambah bahawa Imam Ahmad r.h tidak membantah (melarang) apabila beliau ditanyai tentang hukum memakai tangkal apabila seseorang itu menghidapi penyakit ataupun mengalami musibah. Berdasarkan penerangan ini, kita dapat melihat bagaimana Imam Ahmad r.h. membenarkan penggunaan tangkal bukan hanya setakat untuk mengubati demam malah untuk menghilangkan dukalara serta musibah.

Dalam satu lagi riwayat oleh Al-Mirwazi katanya, Imam Ahmad r.h. telah dimaklumkan bahawa dia (Al-Mirwazi) mengalami demam, lalu Imam Ahmad sendiri yang menulis ayat Al-Quran yang berikut,

“Bismillahirahmanirahim, Kami berfirman, “Hai api, menjadi dinginlah, dan menjadi keselamatanlah bagi Ibrahim”. (Surah Al-Anbiyaa’: 69)

Ayat itu kemudiannya dipakai olej Al-Mirwazi r.h. setelah ditulis oleh Imam Ahmad r.h.

Sheikhul Islam Al-Imam Ibnu Taimiyyah Mengamalkan Penulisan Azimat & Tangkal

Sheikhul Islam Ibnu Taimiyyah merupakan seorang ulama yang ‘all rounder’ dan merupakan guru utama bagi Ibnu Qayyim. Menurut Imam Ibnu Qayyim, gurunya itu pernah mengalami pendarahan hidung akibat panas, lalu beliau (Ibnu Taimiyyah) telah menulis sepotong ayat dari Surah Hud;

“Dan difirmankan, “Hai bumi telanlah airmu, dan Hai Langit (hujan) berhentilah”, dan airpun disurutkan perintahpun diselesaikan dan bahtera itupun berlabuh di atas bukit Judi, dan dikatakan, “Binasalah orang-orang yang zalim”. (Surah Hud: 44)

Imam Ibnu Taimiyyah juga pernah berkata kepada Ibnu Qayyim,

“Saya telah menuliskan ayat ini kepada beberapa orang dan mereka telah sembuh”,

Ibnu Taimiyyah menambah lagi,

“Tidak dibenarkan menulis tangkal dengan menggunakan darah yag mengalir daripada hidung seperti yang dibuat oleh sesetengah orang, kerana sesungguhnya darah itu kotor dan seseorang itu tidak dibenarkan menggunakannya untuk menulis Kalamullah”.

Berdasarkan fakta di atas, kita dapat lihat bahawa Sheikhul Islam Ibnu Taimiyyah sendiri pernah menulis azimat ayat Al-Quran untuk dirinya sendiri dan juga untuk orang lain.

Read More »»

Ilmu Terawangan

.
0 comments


Ilmu terawangan adalah berfungsi untuk melihat apa saja seperti harta terpendam, khadam azimat/pusaka, kekayaan alam dll mengikut kemampuan. Berikut adalah cara memiliki kemampuan terawangan :

1. Puasa sunat 7 hari berturut-turut.
2. Selama puasa, tiap selesai sholat wajib membaca :

- Laa tudrikuhul Abshooru Wahuwa yudrikul Abshooro wahuwal lathiful khobiir, 100x

- Fakasyafnaa 'angka githoo-akaf fabashorukal yauma hadiid, 100x

3. Tiap malam harinya (tengah malam) bacalah :

- Laa tudrikuhul Abshooru Wahuwa yudrikul Abshooro wahuwal lathiful khobiir, 21x
- Fakasyafnaa 'angka githoo-akaf fabashorukal yauma hadiid, 1000x


Pada saat mengamalkan amalan ini, mata dalam kondisi terpejam dan konsentrasi pada pangkal hidung yang terletak diantara 2 alis (ajna chakra).

PRAKTIKNYA
-------
1. Berwudhu, menghadap kiblat. Usahakan untuk membakar kemenyan (ada jual kat kedai lebih kurang rm 2.00 sepeket) untuk mengundang mahluk gaib. Tak de kemenyan pun boleh juga.
2. Pusatkan pada ajna chakra dan berdoa "Ya Allah berilah hambamu ini kemampuan melihat dengan mata bathin yang tidak mampu dilihat oleh mata zhohir.

Kemudian baca :

- Laa tudrikuhul Abshooru Wahuwa yudrikul Abshooro wahuwal lathiful khobiir, 21x
- Fakasyafnaa 'angka githoo-akaf fabashorukal yauma hadiid, 21x

Tetaplah tenang sambil memandangi ajna chakra anda tsb sambil membaca "laa illaaha illaloh" berulang-ulang.

Nantinya akan ada titik cahaya pada ajna chakra tsb. Makin terus dibaca maka akan makin terus membesar titik cahaya tersebut sehingga anda akan dapat melihat alam gaib secara jelas.

Untuk pemeliharaan dan penajaman mata batin maka amalkan ayat-ayat tersebut diatas 7x tiap sholat wajib. Bagi yang berbakat biasanya pasti akan berhasil. Namun bagi yang tidak berbakat harus diamalkan dan dilatih terus sampai berhasil.
__________________

Read More »»

Ilmu Bertemu Rasulullah dalam Mimpi

.
0 comments

Khusus untuk umat Islam berikut adalah amalan khusus untuk bertemu dengan Nabi Muhammad S.A.W. Barang siapa bermimpi bertemu dengan beliau maka Insya Allah akan diberi kehidupan yang baik dunia/akherat. Berikut adalah amalannya :

1. Lakukan sholat sunah mutlak 2 rokaat.
2. Rakaat pertama dan kedua sesudah al fatehah, bacalah kembali alfatehah 15x dan ayat kursi 15x.
3. Setelah itu membaca sholat Nabi "Shollallohu 'ala Muhammad" 1000x.

Insya Allah dengan ikhtiar yang tak seberapa ni kita akan ditemui Nabi Muhammad dalam mimpi.

Read More »»

Ilmu Memagar Rumah Izin ALLAH

.
0 comments

apabila kita nak keluar rumah ...... bacalah ayat ini .... 3X

QUL HU WALLAH HU AHAD
ALLAH HUS SAMAD - YA SAMAD 3X; YA MALIK 3X; YA AZIZ 3X
LAM YALID WALAM YU LAD
WALAM YAQULLAHU KU FUAN AHAD.

LEPAS TU JGN TOLEH BELAKANG LAGI .... JALAN TERUS MAJU KEHADAPAN

Read More »»

Ilmu Merawat Ilmu Hitam

.
0 comments

Bagi anda yang terkena serangan ilmu hitam, kerasukan dll entah itu pada diri anda, tempat usaha dll, maka gunakan cara berikut untuk meneutral pengaruh negatif. Berikut cara meredamnya :
1. Siapkan bekas yang berisi air.
2. Baca mantera berikut ini 41x, kemudian setelah selesai tiupkan ke air tsb. berikut ayatnya:

Robbana arinal ladzaini adhollana minal jinni wal ingsi naj'al huma tahta aqdaamina liyakuna minal asfalin (Surat Haa-Mim As-Sajdah ayat 29)

3. Kemudian percikan ke tempat usaha anda sambil ayat tersebut dibaca berulang-ulang.

Catatan :
* Jika yang terkena ilmu hitam atau kerasukan itu adalah manusia maka air tersebut dibasuhkan pada wajah, kening, rambut/kepala, telapak tangan dan kaki, sisanya untuk diminumkan ke pesakit.
* Ayat diatas juga bole digunakan untuk menenangkan bayi yang menangis. caranya cukup dibaca 7x di permukaan air kemudian dibasuhkan pada wajah, kening, rambut/kepala, telapak tangan dan kaki. Insya Allah bayi akan tenang kembali.

Read More »»

Ilmu Menghalau Penghuni Rumah Tak Diundang

.
0 comments

Bagi anda yang sering mengalami gangguan gaib di rumah seperti penampakan mahkluk halus yang mengganggu maka lakukan cara berikut untuk mengusir mahkluk yang mengganggu tersebut.
1. Berpuasa 3 hari dimulai pada hari kamis
2. Selama masa puasa 3 hari tersebut memperbanyak bacaan ayat kursi dan khusus tiap sholat subuh dan maghrib membaca ayat kursi 21x dihadapan air dalam bejana.

3. Tiap 1x bacaan menahan napas dan dihembuskan ke dalam air tersebut. Kemudian air yang telah berisi energi ayat kursi tersebut anda renjis didalam/sekitar rumah. Insya Allah mahluk halus yang mengganggu tersebut akan kepanasan dan pergi dari rumah anda. Lakukan dengan penuh keyakinan kepada Allah.

Read More »»

Ilmu Berjumpa Ruh

.
0 comments

yu hibbu nahum kahub billahi wallazhi na a' manu ashaddu hubba lillah. Zuy yina lin nasi hub bussh shahwat minan nisa' ei wal bani na wal khanathiri nal wal muqantarah.

10x lepas baca setiap 1, tiup tapak tgn sapukan ke muka

ilmu memanggil roh / semangat org yg kita syg kedalam mimpi kita. (org yg kita syg tak semestinya masih hidup, yg mati pun boleh)

qul in kuntum tuhibbu na allah ha fatthabi u'ni .................................................. ..... Yuhbib kumu llah

pada ruangan kosong tu .... Sebutkan namanya binti nama ibunya contoh ... Mokhaini binti .......... 3x sebelum tidor .... Lepas baca tak boleh sembang. Lebih afdhal baca sampai tertido.

Read More »»

Ilmu Mentawarkan Sihir

.
0 comments

Untuk menghancurkan Sihir/teluh/santet, ilmu ini sangat mujarab dan baik untuk diamalkan karena diambil dari ayat-ayat Quran.

1. Puasa sunah 7 hari. Puasanya tidak boleh makan makanan yang bernyawa dan yang keluar dari yang bernyawa seperti daging, telur, terasi dll
2. Tiap sholat fardhu bacalah GABUNGAN AYAT berikut 7x :
- Surat Al'Araf ayat 117-122
- Surat Yunus ayat 81-82
- Surat Thaha ayat 69

3. Untuk penggunaan ilmu ini : sediakan air kosong kemudian bacakan ayat diatas 7x. Tiap kali 1 bacaan ditiupkan pada air. Kemudian minumkan ke pesakit. Usahakan tidak meminum air lain selain air yang telah diberi doa tersebut. Begitu juga dengan air mandinya harus dicampur dengan air doa tersebut. Insya Allah seganas apapun Sihir/ teluhnya akan tawar/hilang.

Ayat yang dibaca adalah : Wa auhaynaa.... wa laa yuflihussaahiru haitsu ataa.

Read More »»

Ilmu Pelindung Suci izin ALLAH

.
0 comments


لَوْ أَنَّ لِي بِكُمْ قُوَّةً أَوْ آوِي إِلَى رُكْنٍشَدِيدٍ

Ilmu pagar ini rahasianya jika ada sesuatu yang ingin mencelakai kita maka akan datang seorang khadam dari golongan malaikat yang dibelakangnya membawa malaikat lainya.

Bila kita dilukai lalu kita membacanya,maka akan datang suara yang ntah datang dari mana untuk menghentikan perbuatan itu,maka orang yang menyakiti anda akan berlari ketakutan atau akan terjadi sesuatu yang tidak akan pernah kita pikirkan.

DIpuasai selama 11 hari dengan puasa mutih

Dizikirkan siang 1111x dan malamnya 1111x. 

sebelumnya membaca shalawat 11x dan al-fatihah 11x begitu juga sesudahnya.

Read More »»

Ilmu Zikir Nafas

.
2 comments

A. CARANYA :

a. Bersuci dahulu. (hadas kecil & besar)
b. Duduk bersila atau duduk dikerusi didalam ruangan yang bersih.
c. Posisi badan tegak, kepala lurus dengan tulang punggung dan semua otot-otot dikendorkan. Mata terpejam, mulut tertutup rapat dan lidah sedikit ditekuk diatas.
d. Pusat kosentrsi pada jantung. Bayangkan jantung adalah masjid dan anda duduk didalamnya.
e. Ucapkan dalam hati selama melakukan hal tersebut diatas :
- Laila hailalloh , Laila haillaloh … (sampai 10 minit dengan irama "ajeg" (rutin).Waktu menyedut nafas ucapkan "Laila hailalloh" dan waktu menghembuskan nafas ucapkan pula "Laila hailalloh". Lebih lama akan lebih baik lagi. Bagi yang sudah terbiasa bole melakukan hingga satu jam.
f. Setelah itu ucapkan takbir berkali-kali (Allohu Akbar, Allohu Akbar, Allohu Akbar, Allohu Akbar …. Dst).
- Waktu menghirup nafas baca " Allohu Akbar" dan waktu menghembuskan nafas juga membaca " Allohu Akbar" hingga 10 minit atau lebih. Sikap duduk tetap seperti diatas.
g. Terakhir kali ucapkan secara terus menerus " Alloh, Alloh, Alloh, Alloh … dst. Sampai sekuat anda. Ucapan didalam hati saja bersamaan dengan detak jantung.
Yang terakhir ini bole dilakukan bila saja dan dimana saja, berjalan, bekerja, santai dan bahkan bole dilakukan sambil nak tidur.




B. PENJELASAN :

Bila dzikir nafas tersebut dilakukan secara rutin atau berterusan/istiqomah, paling tidak sehari satu kali atau setiap selesai sholat fardhu, maka dalam satu tahun anda akan menjadi orang yang sakti pilih tanding. Anda bole mengobatai orang sakit , sakit apa saja, dengan kekuatan tenaga dalam hasil dzikir nafas. Dan dalam beladiri anda akan mudah melumpuhkan lawan.
Anda tidak akan mudah kena ilmu sihir, teluh atau tenung , gendam, dan sebagainya. Dan anda tidak mudah diganggu Roh Jahat.

Bila anda sering melakukan dzikir nafas anda tidak mudah terserang penyakit. Orang yang rajin dzikir nafas apabila di terawang (dengan ilmu keghoiban) maka orang tersebut akan nampak bersinar terang, putih kebiru-biruan.
Hal tersebut diatas akan lebih baik lagi apabila dikombinasikan dengan puasa sunnah isnin-khamis atau puasa sunnah lainnya dan melakukan sholat, serta menjauhi segala kemungkaran.


setiap huruf tu ade 'penjaga' yang memainkan peranan masing-masing,..dan sifat-sifat setiap huruf itu berlainan, ada yang sejuk, ada yang sejuk kering, ada yang panas..dan macam-macam lagi....

Ada riadhoh atau amalan yang tertentu untuk mendatangkan malaikat/ penjaga setiap huruf ini....cara memanggil tak sama setiap huruf tu,..ada yang kena puasa 28 hari, ada yang 7 hari....semua tu disertai doa dan bacaan setiap huruf......

Read More »»

Ilmu Pertahanan Tubuh Izin ALLAH

.
0 comments

fungsi: Takkan berasa sakit kalau di cambuk atau dipukul berkali-kali

caranya: Puasa satu hari pada hari khamis, setelah berbuka, jangan makan apa-apa lagi, jangan tidur sampai subuh

setelah solat subuh, baca doa ini sampai matahari terbit

bismillahirrohmaanirrohim.
Qoo la rasulullahi , qul man jarob.


Cara menggunakan: Baca doa ini 3x dengan tahan nafas

Read More »»
.
1 comments



Amalan doa ini dirangkai oleh Ustadz Firman, dan boleh diamalkan semua pembaca yang berkenan mengamalkannya. Tidak diperlukan izin langsung dari Ustadz Firman untuk mengamalkan Doa Maha Rezeki ini. Begitu Anda mendapatkan amalan doa ini dan mebacanya, Anda sudah boleh terus mengamalkannya untuk kelancaran rezeki Anda. Anda tidak perlu pesimis atau berpikir bagaimana cara Tuhan memberikan Anda jalan keluar, sedangkan menurut Anda sudah tidak ada yang Anda harapkan. Doa ini sangat baik bagi Anda yang sedang terlilit hutang atau masalah ekonomi yang rumit lainnya. InsyaAllah jalan keluar akan datang
dalam waktu cepat dengan cara yang tidak Anda sangka, asalkan Anda bersedia memenuhi syaratnya berikut ini:

1. Jika Anda sudah memutuskan untuk menempuh cara ini, maka janganlah
sekali-kali Anda melakukan cara yang menyimpang. Misalnya Anda
mengamalkan ilmu pesugihan yang menggunakan khodam jin atau
melakukan ritual-ritual yang dilarang agama islam.

2. Pastikan sepenuhnya Anda serahkan apapun permasalahan Anda hanya
kepada Allah. Jangan bergantung dengan siapapun lagi, meskipun dia
dianggap sebagai “orang pintar”. Bergantunglah dan berharap
sepenuhnya hanya kepada Allah.

3. Mohonlah maaf terhadap orang yang pernah Anda sakiti hatinya.
Terutama ibu dan ayah, juga keluarga dan tetangga terdekat.
4. Meskipun hanya sedikit, bersedekahlah dengan penuh keikhlasan kepada
orang yang lebih susah dari Anda.

5. Mohon ampun kepada Allah dan berusahalah untuk berperilaku sesuai
tuntunan agama.


Cara Mengamalkan Doa Maha Rezeki

Do'a di bawah ini telah dibuktikan dan diamalkan oleh para auliya' sholihin
terdahulu dalam rangka untuk menarik rezki yang banyak lagi halal (tentunya
dibarengi dengan usaha lahiriyah), dijauhkan dari segala macam bentuk
kemiskinan dan kepapaan (yang mengganggu ketenangan dalam beribadah).
Do'a di bawah ini dijadikan wiridan setiap malam oleh mereka. Dengan
mengamalkan amalan-amalan mereka (yakni dengan mewiridkan do'a di bawah
ini), insya Allah dengan izin dan pertolongan-Nya Allah akan memudahkan
datangnya rezeki.
dan ribuan klien yang pernah mengalami masalah ekonomi. Alhamdulillah,
khasiatnya bisa dirasakan dalam waktu relatif cepat, yaitu kurang dari 15 hari.
Cara Mengamalkannya yaitu :

PERTAMA - Pada malam hari setelah shalat isya’ atau lebih baik lagi pada
tengah malam, lakukanlah salat hajat 2 rakaat atau 4 rakaat. Jika Anda belum
tahu tentang salat hajat, silakan beli buku panduan salat yang lengkap atau
bertanya kepada ustad terdekat. 

KEDUA - Bacalah salawat nabi seperti bawah ini sebanyak 1000x. Salawat yang
saya Ustadz Firman Sarankan adalah salawat khusus seperti di-bawah ini:

ASSHOLATU WASSALAMU 'ALAIKA WA-AALIKA YA SAYIDI, YA ROSULALLOH,
AGITSNI SARI'AN BI'IZZATILLAH.

Artinya: Rahmat serta keselamatan semoga tetap uhtukmu dan keluargamu, wahai
junjungan kami, wahai utusan Allah, tolonglah aku segera dengan kemuliaan Allah.

KETIGA - Setelah salat hajat dan salawat, bacalah doa di bawah ini dengan
penuh kekhusukan sebanyak 7 kali atau lebih. Sebaiknya hitungan ganjil, karena
Allah menyukai yang ganjil.

BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM.
ALLOOHUMMA ROBBANAA ANZIL ' ALAINA MAA-IDATAM MINAS SAMAA-I
TAKUUNA 'IIDAN LI-AWWLAINAA WA AAKHIRINAA WA AAYATAN MINKA
WARZUQNAA WA ANTA KHOIRUR ROOZIQIIN, ALLOOHUMMA IN KAANA
RIZQUNAA FIS SAMAA-I FA ANZILHU WA IN KAANA FIL MAA-I WAL BAHRI
FA ATHLFHU WA IN KAANA RIZQUNAA BA'IIDAN FAQORRIBHU WA IN
KAANA RIZQUNAA QOLIILAN FA AKTSIRHU WA IN KAANA RIZQUNAA
'AASIRON FAYASSIRHU LANAA WALTANQULNAA ILAIHI HAITSU MAA
KAANA BIFADHLIKA WUJUUDIKA WA-KAROMIKA BIROHMATIKA YAA
ARHAMARROOHIMIIN.

Artinya : "Ya, Tuhan kami, turunkanlah atas kami makanan dari langit di mana (makanan
itu) menjadi hari raya bagi orang-orangyang mendahului dan mengakhiri kami, serta
menjadi bukti dari-Mu. Engkau adalah sebaik-baik Dzat yang memberi rezki. Ya, Allah,
apabila rezki kami berada di atas langit maka turunkanlah ia untukkami; dan apabila berada
diperut bumi maka keluarkanlah ia untuk kami; dan apabila berada di dalam air atau di
dasar lautan maka munculkan-lah ia untuk kami; dan apabila rezki kami itu jauh, maka
dekatkanlah; apabila rezki kami itu sedikit maka perbanyaklah; dan apabila rezki kami itu
sulit, maka mudahkanlah untukkami. Dan hendaknyamemboyongkami kepada rezki tersebut
di mana ia berada, dengan kemurahan dan kemuliaan-Mu serta rahmat-Mu w.ahai dzat
yang paling penyayang. "

AMALAN TAMBAHAN UNTUK YANG SEDANG TERLILIT HUTANG
Selain mengamalkan salawat dan doa di atas pada malam hari, khusus untuk
Anda yang sedang terlilit hutang dan menginginkan segera terbayarnya hutang
denga solusi yang tidak disangka-sangka, maka bacalah ayat di bawah ini. Ayat
128-129 dari surat At-Taubah apabila diwiridkan setiap hari sesudah sholat
fardlu lima waktu sebanyak 7 kali, oleh orang yang lemah maka ia menjadi kuat;
jika yang membacanya orang hina maka ia menjadi mulia; jika kalah ia menjadi
menang, kesulitannya menjadi mudah, jika rezkinya sempit maka dilapangkan
oleh Allah; jika susah menjadi senang, dan jika ia berhutang maka hutangnya
cepat terbayar. Mengingat dua ayat tersebut sangat banyak faedahnya/
khasiatnya, yang meliputi aspek kebutuhan atau hajat dalam kehidupan, maka
hendaknya dijadikan wiridan tambahan setiap hari seusai mengerjakan sholat
fardhu lima waktu.

BISMILLAAHIRROHMAANIRROHIIM. LAQOD JAA-AKUM ROSUULUN MIN
ANFUSIKUM 'AZIIZUN 'ALAIHI MAA 'ANITTUM HARIISHUN 'ALAIKUM BIL
MU'MINIINA RO-UUFUR ROHIIM. FA-IN TAWALLAU FAQUL HASBIYALLOO-HU
LAA ILAAHA ILL A A HUWA 'ALAIHI TAWAKKALTU WAHUWA ROBBUL
'ARSYIL 'AZHIIM.

Artinya: "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Pgnyayang.
Sesungguhnya telah datang kepada kamu seorang Rasul dari kaummu sendiri, terasa berat
baginya lagi sangat mengharapkan kebaikan bagi kamu, sangat penyantun dan penyayang
kepada orang-orang mu 'minin. Makajika mereka berpaling maka katakanlah: "Cukuplah
Allah bagiku,* tidak ada Tuhan selain Dia. Hanya kepada-Nya aku bertawakkal, dan Dia
adalah Tuhan yang memilik 'arsy yang agung."

Keterangan: Anda juga boleh membaca doa, salawat, dan ayat di atas bila-bila saja
jika Anda punya waktu luang. Namun perlu Anda ingat, jangan membaca doa
dan salawat di tempat yang kotor seperti toilet dan semacamnya. Lakukanlah
Amalan Doa Maha Rezeki ini setiap hari secara tekun dan rutin sampai Anda
benar-benar mendapat pertolongan Allah. Doa ini juga baik diamalkan ketika
Anda sudah sukses, InsyaAllah Anda tidak akan kembali terpuruk dalam
kesulitan ekonomi.

Read More »»

Ilmu Melihat Keadaan Orang Yang Hilang

.
0 comments

caranya:

1. Bersuci dari hadas besar/kecil
2. Pakai lan pakaian serba putih dan pakai wangian(minyak attar)
3. Dirikan sholat sunat 2 rakaat, rakaat pertama sesudah baca al-fatehah, baca surah as syams 7x,rakaat kedua sesudah al-fatehah baca surah al-lail 7x
4. Ambil kertas kosong, size lebih kurang 2 inci x 2 inci, tulis huruf ni kat kertas tuh,.."alif, lam,mim, shod, alif,lam,shod,alif,lam,shod,alif,lam" LETAK BAWAH BANTAL
5. Kemudian baring, baca solawat sampai tertidur (sambil ingat wajah orang tu)
6. Insya allah, anda akan melihat dalam mimpi dan tahu keadaan orang tuh, kat mana dia sesuai dengan keadaannya sekarang

Read More »»

Ilmu Perjalanan Ruh

.
0 comments

Teknik ini boleh dilakukan dengan mudah untuk menembus dimensi alam gaib dan alam nyata untuk pergi kemana-mana.

Berikut adalah caranya :
1. Berpuasa sunah 3 hari berturut-turut.
2. Selama berpuasa di tiap selesai sholat wajib membaca :
- Bismillahirohmanirohim 1x
- Syahadat 1x
- Allohuma sholli 'alaa Sayyidina Muhammad 1x
- Istigfar 1x
- Ya Qowiyu Ya matin ala lahul kholqu wal amru tabarokallohu robbul 'alamin 1x
- Ya Qoyyum semampunya (minimal 333x)

Uji Kaji
----------
Untuk mempraktekannya maka anda tidur telentang sendirian dalam kamar, mata terpejam dan berkonsentrasi penuh kepada satu titik dikening anda. Kemudian bacalah "Ya Qoyyum" terus menerus dengan cara mendengung (seperti lebah) : "Ya Qoyyuuuuumm". Baca terus sampai anda merasakan bacaan tsb telah keluar keluar dari kening dan anda sudah tidak merasakan apa=apa lagi bahkan tarik/keluar nafas pun tidak berasa.
Jika ujikaji sudah berhasil maka anda sudah melakukan perjalanan ruh. Caranya :
1. Lakukan pemagaran badan terlebih dahulu sesuai dgn ilmu pagar badan yang anda miliki.
2. tidur telentang sendirian dalam kamar, mata terpejam dan berkonsentrasi penuh kepada satu titik dikening anda. Membaca :

- Bismillahirohmanirohim 1x
- Syahadat 1x
- Allohuma sholli 'alaa Sayyidina Muhammad 1x
- Istigfar 1x
- Ya Qowiyu Ya matin ala lahul kholqu wal amru tabarokallohu robbul 'alamin 1x

Kemudian lanjutkan membaca "Ya Qoyyum" spt suara lebah/mendengung/menggema yg telah diajarkan diatas. Setelah bacaan tsb keluar dari kening maka angkatlah terus bacaan tsb hingga langit-langit kamar. Setelah itu bukalah mata anda, maka Insya Allah anda sudah berada di awang-awang kamar anda. Untuk pertama kali baiknya berjalan-jalan di kamar/rumah saja. Jangan melakukan perjalanan yang jauh terlebih dahulu kecuali anda sudah mahir dan punya pagaran badan yang lebih kuat.

Untuk pulang ke badan semula, hanya berniat sahaja untuk pulang. Ilmu perjalanan ruh digunakan untuk merawat penyakit, dengan memasuki alam ruh, anda secara langsung dapat melihat benda halus. Tetapi ilmu ini sangat bahaya untuk orang baru. Kerana anda akan mungkin terkejut dengan keaddan ghaib dan mungkin ruh anda tidak mengenali diri anda.

Read More »»

Ilmu Menghancurkan Sihir

.
0 comments

dibaca pada bekas air untuk dimandikan dan dibuat minum pada org yg terkena sihir

ayatnya adalah

surah Al'araf ayat 118 - 122 dan juga surah Thaha ayat 69. 7X pada bekas air tadi dan disiram dan minum pada org yg terkena sihir.

Read More »»

Ilmu Asal Usul

.
0 comments

Sesiapa yang mengkaji mengenai ilmu asal usul..maka mudah untuk dia memanipulasi khasiat-khasiat alam. Seperti mana manusia asalnya tanah, ular pula dari akar  rotan manakala lipan dari tulang lauk.


Kalau jumpa dengan ULAR cakap "Akar Rotan, Akar Rotan"
Kalau jumpa dengan LIPAN cakap "Tulang lauk, Tulang lauk"
InsyaAllah, binatang tu tak boleh gerak langsung,

Read More »»

Ilmu Membuka Pintu Pintu Rezeki

.
0 comments

caranya :-

1) Buat qiyamulaill (mulakan dengan solat Isyak, solat taubat, solat hajat)
2) kemudia baca :-

a) alfatihah 7X
b) baca yassin 1X
c) baca surah al-mulk 1X
d) baca surah alwaqiah 1X
e) baca surah An-Nashr 1X
f) baca surah Qul Ya 1X
g) ayat qursy 1X
h) doa ...

Read More »»

Ilmu Bertemu Khadam Islam

.
0 comments

Bertemu Dengan Khodam Golongan Putih

Untuk bertemu dengan khodam golongan putih atau rijalul gaib, cara dibawah ini cukup mudah dilakukan karena tidak memerlukan apapun.

1. Harus dibilik sendiri, lampu dimatikan, pakailah wewangian yang tidak menggunakan alkohol misalnya minyak misik, air mawar, hajar aswad dll. Anda bole beli minyak ini banyak jual kt area masjid india.
2. Jam 24:00 anda bangun dan dirikan sholat tahajud 2 rokaat. Lalu disambung dengan sholat hajat 2 rokaat.
3. setelah selesai sholat bacalah amalan berikut (amalan harus hafal diluar kepala) :
- Ila hadrotin nabiyyil musthofa Muhammadin Rasulillah Sholalohu alaihi wasallam (baca Al Fatehah 1x)
- Ila hadrotin nabiyyulloh Dawud alaihis salam (baca Al Fatehah 1x)
- Ila hadrotin nabiyyulloh Sulaiman alaihis salam (baca Al Fatehah 1x)
- Min ruuhi wasilatul fatihah khususon ila... (sebutkan nama khodamnya, jika tidak tahu maka sebut saja "rijalul gaib" atau "ahlul gaib") Al Fatehah (baca Al Fatehah 1x)
- Min ruuhi wasilatul fatihah ila ruhi shohibul ijazah Muhammad Arif bin Waahman (baca Al Fatehah 1x)
- Assalamu'alaikum warohmatullohi wabarokatuh, Ya... (sebutkan nama khodamnya, jika tidak tahu maka sebut saja "rijalul gaib" atau "ahlul gaib")
- Ya Allah Ya ilahi, Ya Robbunalloh, hamba mohon izin dan ridhoMu agar boleh melihat alam gaib dan bertemu kepada khusus kepada... (sebutkan nama khodamnya, jika tidak tahu maka sebut saja "rijalul gaib" atau "ahlul gaib")
- Kemudian bacalah "Ya 'alimul ghoibi wassyahadah" selama +- setengah jam sambil memejamkan mata dan konsentrasi pada antara 2 mata.
Jika khodam telah datang, jangan takut! jawablah salamnya dan utarakan kepentingan anda. lakukan amalan diatas tiap malam. Akan lebih baik lagi jika anda sambil berpuasa sunnah. Insya Allah, kurang dari 1 minggu anda sudah boleh bertemu.

Berbuallah dengan mereka mengenai ALLAH, nescaya kita akan melihat suatu sudut pandangan yang lain selain manusia.

Read More »»

Ilmu Menghilangkan Diri Dari Pandangan Manusia Izin ALLAH

.
14 comments

Cara Untuk Menghilang

berikut ini adalah cara untuk menghilangkan diri supaya tidak terlihat oleh manusia (tidak boleh untuk kejahatan/maksiat). Caranya adalah sbb:
1. Berwudhulah dan carilah tempat yang sunyi. Menghadap kiblat dan membaca asm Allah " Yaa lathiif" 16,641x
2. Tiap selesai membaca "Ya Lathif" 129x maka bacalah ayat dibawah 1x :
Laa tudrikuhul abshoru wahuwa yudrikul abshoru wahuwal lathiful khobir (al-an'am ayat 103)
3. Bila ingin menghilang maka baca ayat diatas 1x. jika ingin menampakan diri cukup berniat/memohon kepada Allah.


Read More »»

Ilmu Membuka Mata Ketiga

.
0 comments

Ilmu ini biasa gunanya untuk "tengok" benda ghaib

Caranya 
1. Puasa selama 7 hari, tapi masa berbuka atau bersahur hanya boleh makan nasi kosong dan air kosong jer. jangan makan bende lain.

2. Tiap selesai solat isyak, terus buat solat hajat khusus ( iaitu 4 rakaat satu salam, rakaat pertama lepas al-fatihah baca 10x surah ilikhlas, rakaat kedua lepas al-fatihah baca 20x surah al-ikhlas, pada rakkat ketiga lepas al-fatihah, baca 30x surah al-ikhlas, rakaat keempat lepas al-fatihah baca 40x surah al-ikhlas.

3. Habis jer solat hajat, terus wirid YAA KHOBIIR 812x dan Doa ini 41x

"Allo Humma Solli Saiyyidina Muhammadin, SolaaTan Tut Li 'Ana Biha Maqo Sidal Quluubi, Watak Syifuna Biha Sirrul Ghuyuuubi, Wa'Ala Alihi Wa Shohbihi, Athibbal Qulubii, Wabaaarik Wassalam"

Itu jer amalan nya. ( buat amalan ni masa puasa 7 hari )

Habis buat amalan tersebut. Kena continue juga amalan seperti berikut untuk mempertajamkan mata Bathin.

1. Setiap lepas Solat Subuh dan Maghrib baca ayat di bawah 7x
Baca Al-Fatihah 1x
Baca Yaa Khabiir 7x
Dan Doanya 7x

Read More »»

Ilmu Selendang Merah Tragedi 13 Mei

.
0 comments

Inilah dia Selendang Merah dari guru Banjar. Amalkanlah zikir di bawah ini secara ikhlas hanya untuk pengabdian dan pujian kepada Allah. Wallahu'alam.

1. Al-Fatihah 1x
2. La ilaha illa anta subhanaka inni kuntu minaz zolimin 10x
3. Wallahu ghalibun 'ala amrih 33x
4. Wa 'adallahul munafiqin wal munafiqat wal kufara narajahannam 33x
5. Ya Hayyu Ya Qayyum Ya Ilahana wa ilaha kullisyai in ilahaa wahidan la ilaha illa anta 33x
6. La tudrikuhul absor wa huwa yud rikuhul absor wa huwal latiful qabir 9x

Tambahan:
1. Innal lazi faradha 'alaikal qurana laradduka ila ma'adi.(semasa mahu hendak turun berjalan/berperang)

2. La tudrikuhul absor wa huwa yud rikuhul absor wa huwal latiful qabir (ketika bahaya)

3. Ya zal jala li wal ikram (masa bekerja/zikirullah ketika perang)

4. Rabbi najjini minal qaumiz zolimin (ketika berhenti/rehat)

Selanjutnya Saudaraku kenalah di beri secara bersemuka.
Cukuplah sekadar ini dulu pada saudaraku yang mahu mengamalkan zikir berhikmah ini. Amin."
Amalan inilah yang dikatakan digunakan oleh pahlawan melayu masa kejadian 13 Mei,..( kelihatan parang, tombak terbang mencari mangsa)

Read More »»

llmu Menarik Barang-Barang Antik Milik ALLAH

.
0 comments

Pusaka adalah benda-benda yang tertanam secara gaib dan memiliki keampuhan tersendiri. Biasanya pusaka tsb berbentuk batu akik, keris dll. Berikut adalah cara yang bisa anda lakukan untuk menarik pusaka tsb. Insya Allah jika memang pusaka tsb sesuai dengan anda akan mudah didapatkan.

1. Puasa sunah biasa pada hari kamis.
2. Malam jumatnya datanglah ke tempat yang rasa ada pusakanya.
3. Kirimkan Al Fatehah dengan susunan sbb:
- Khususon ila hadroti nabiyil mustofaa Muhammadin Shollalohu alaihi wassalam.. (Al Fatehah 1x)
- Tsumma ilaa hadroti jamii'il awliyaaillahi ta'aalaa khusuuson syaikh abdal qodir jailani al fatehah (al fatehah 1x)
- Tsumma ilaa hadroti jamii'il 'ulamaa'ishoolihiina wal 'ulamaa'irrosidiina syai'ulillahi lahumul faatihah (al fatehah 1x)
- Tsumma ilaa arwaahi jami'i ahlil qubur minal muslimiina wal muslimaati wal mu'miniina wal mu'minaati khususon ilaa hadroti ruuhi abii wa ummii wa jaddi wa jaddati was syaikh lahumul fatihah (al fatehah 1x)
- Tsumma khususon ilaa hadroti ruuhi nabiyillahil khodiri alaihis salaamul fatehah (al fatehah 1x)
4. Lanjutkan dengan membaca Al Ikhlas 1500 kali.

Insya Allah pusaka akan muncul setelah melakukan ritual diatas dan anda bole mengambilnya. Jika satu kali belum berhasil, anda bole lakukan lagi hingga berhasil. Harap bagi yang tidak berpengalaman dalam dunia gaib tidak melakukannya sendirian karena berbahaya jika khodam pusaka marah. Anda harus punya "benteng diri" yang kuat sebelum melakukan penarikan pusaka tsb.

Sebagai contoh seperti ibu duit, besi kursani.

Read More »»

Ilmu Membuka Hijab Telinga Dengan Izin ALLAH

.
0 comments

Amalkan membaca ayat ini pada tgh malam setiap hari

" samii'un basiir" sebanyak 1020x

Read More »»

Jurus Tumbukan Kuasa Milik ALLAH

.
0 comments

Ini adalah salah satu ilmu kesaktian peninggalan wali cirebon (INDONESIA) yang berguna untuk beladiri. Siapa saja yang terkena pukulan ini akan muntah darah dan berbekas hitam pada tubuh. Hati-hati menggunakannya!

Amalan yang dibaca

Bismillahirohmanirrohim
Qod nakhtimu alaa afwaahihim haadzaa yaumun laa yantiqu 
 walaa yu' dzaanu lahum faya' tadirun.
Summum bukmum umyung fahum laa ya' qiluun.
Summum bukmum umyung fahum laa yubsiruun.
robbi yassir walaa tu'assir wabihi nasta'iin

1. Puasa sunah 7 hari. Puasanya tidak boleh mengkonsumsi makanan yang bernyawa seperti daging, telur, terasi dll. Hari terakhir harus pati geni (tidak makan, minum dan tidur sampai masuk waktu subuh).

2. Selama puasa, tiap sholat 5 waktu amalan diatas dibaca 7x.

3. Tiap malam harinya ayat dibaca 21x sehabis sholat hajat.

4. Untuk pengetesan, pukul pohon pisang 3x berturut-turut. Setelah 3 hari, jika anda melihat ada tanda hitam bekas pukulan maka ilmu tersebut sudah berhasil dikuasai.

Read More »»

Ilmu Memudahkan Jalan Menjadi Kaya

.
0 comments


Caranya


  • Puasa sunnah 7 Hari
  • Pastikan badan kita selalu bersih dari hadas kecil atau besar masa puasa
  • Baca doa ini tengah malam atau sebelum tidur


"Bismillahirrohmaanirrohiim
Ila hadrati Nnabiyyil Musthofa Muhammad SAW
Wa Ila hadroti Malaikat Jibril, Israfil, Izroil,Munkar, Nakir, Raqib, Atid, Malik, Ridzuan.
Khususoh Sulthona Aulia Syeikh Abdul Kodir Jailani

Terus baca Al-fatihah 41x
Surah Alam Nasroh 41x

Terus baca ayat Jaljalut ini

 " Wa subba 'Alayya RRizzqo Subba Rohmatin, Fa Anta Rojaaul 'Alamiinaa walau Toghot" 39x

Kalau dah kaya nanti, jangan lupa ayat Jaljalut mesti terus baca setiap hari.

Read More »»